Vanhempainyhdistyksen uusi jäsen – oletko se sinä?

Lukuvuosi 2017-2018 on polkaistu käyntiin aurinkoisissa keleissä!

Laurinlahden Koti ja Koulu ry (LLKK ry) eli Laurinlahden koulun oma vanhempainyhdstys kaipailee uusia innokkaita vanhempia joukkoonsa ideoimaan ja järjestämään tapahtumia koko koulun hyväksi. Porukka kun sykleittäin pienenee jäsenten lasten karatessa yläasteelle.

Vanhempainyhdistyksen uusi jäsen – oletko se sinä? Jokunen sähköposti ja kokous sekä lukuvuoden aikana muutama järjestettävä tapahtuma – osallistua voi aina, kun omaan kalenteriin sopii.

Järjestämme syyskokouksen ma 21.8.2017 klo 17.00 koulun ruokalassa. Tule mukaan kuulemaan ja ideoimaan mitä kaikkea kivaa tapahtuu tulevana lukuvuotena!

Koko koulun vanhempainilta järjestetään 6.9.2017 klo 18.00 koulun ruokalassa. Yhteisen aloituksen jälkeen n. klo 18.20 vanhempainiltaa jatketaan omissa luokissa. LLKK ry järjestää tarjolle kahvia ja jotain pientä purtavaa. Varaathan pientä rahaa mukaasi.

Näkemisiin!

Kategoria(t): Sähköpostitiedote. Lisää kestolinkki kirjanmerkkeihisi.