Uusimpia kuulumisia ja vilkas tapahtumakevät

Hyvää alkanutta vuotta 2017 kaikille!

Vuoden 1. vanhempainyhdistyksen kokouksessa sovittiin, että yhdistys tukee koulun osallistumista KiVa Koulu -hankkeeseen sekä koulun elokuvalisenssin hankintaa. Kiitos siten kannatusjäsenmaksun maksaneille, tapahtumaosallistujille ja joulukorttien ostajille, jotta nämä hienot kohteet saivat rahoitusta!

Tästä keväästä on tulossa aktiivinen tapahtumapuolella – lisätkää seuraavat jo kalentereihinne ja seuratkaa tiedotteluamme yhdistyksen www-sivuilla ja Wilmassa:

• Tiistaina 14.2. luistelua musiikin tahdissa koulun viereisellä kentällä. Myynnissä mehua ja keksejä.
  • Maaliskuussa leffailta koululla. Popparit kuuluvat tietenkin mukaan illanviettoon.
  • Keskiviikkona 17.5. PopUp Sport -ilta. Luvassa vauhdikkaita lajeja koulun kulmilla.
Kategoria(t): Sähköpostitiedote. Lisää kestolinkki kirjanmerkkeihisi.