PopUp Sport

Perhesuunnistus taskulamppujen valossa keskiviikkona 12.10.2016 klo 17.00.

Tervetuloa kaikki koulun oppilaat, vanhemmat, sisarukset, mummit, vaarit ja kummit perhesuunnistukseen keskiviikkona 12.10.2016 klo 17.00 alkaen. Startti viimeistään klo 17.45. Suunnistuspaikkana on Hanikan kuntorata. Reitti on noin 2 km ja se ei vaadi aiempaa suunnistus-/liikkujataustaa. Omat tasku-/otsalamput ja kynät mukaan.

Karttamaksu 5 euroa / perhekunta, maksu käteisellä. Paikanpäällä myös mehutarjoilu (1 € / muki) sekä trikoopipomyyntiä (10 € / pipo). Kertyvät varat käytetään koko koulun oppilaiden hyväksi.

Pysäköinti ja suunnistuksen aloituspaikka: Hanikan uimarannan parkkipaikka, Suvissarentien kuntoradan pysäköintialue tien vasemmalla puolella noin 500 m Suvisaarentien alusta.

Ennakkoilmoittautuminen viimeistään sunnuntaina 9.10.2016: sihteeri@laurinlahdenkotijakoulu.fi

Kaikki mukaan!

Kategoria(t): Sähköpostitiedote. Lisää kestolinkki kirjanmerkkeihisi.

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista.